آژانس تبلیغاتی پرمون طرح "تازنده و سرزنده"

تولید محتوای ویدیوی شبکه‌های اجتماعی برند استیل البرز

صنعت:
تجهیزات آشپزخانه
فعالیت انجام شده:
گرافیک، تیزر، عکاسی
دپارتمان:
تولید تیزر تبلیغاتی

تولید محتوای ویدیویی استیل البرز

برند استیل البرز یکی از مشتری‌های خوب و حرفه‌ای آژانس تبلیغاتی پرمون طرح است. در تازه‌ترین پروژه مشترکی که با این برند در حوزه دیجیتال مارکتینگ داشتیم، برای شبکه‌های اجتماعی استیل البرز به تولید محتوای ویدیویی پرداختیم. در این ویدیوی تبلیغاتی، سبک زندگی را برای استیل البرز اینگونه تعریف کردیم. دیگر آشپزخانه جای خسته کننده‌‏ای برای مادر نیست. نه تنها خسته کننده نیست، بلکه با تلاطم عواطف و احساسات خانوادگی ممکن است باعث نزدیک شدن اعضای خانواده به هم شود.

 

  • نام پروژه: محتوای ویدیویی برند استیل البرز در شبکه‏‌های اجتماعی
  • نام کارفرما: استیل البرز
  • تاریخ: اردیبهشت 1399
  • نوع خدمت ارائه شده: ایده‏‏‏‌پردازی، کارگردانی، تولید محتوای ویدیویی، دیجیتال مارکتینگ
  • حوزه‌ی فعالیت برند: لوازم آشپزخانه
  • چالش اولیه‌ (بریف ارائه شده توسط کارفرما):
    استیل البرز درنظر داشت تا با معرفی محصولات خود به عنوان ابزاری برای سهولت در سبک زندگی امروزی، در شبکه‌های اجتماعی ارتباط نزدیک‌تری با مخاطب برقرار کند.
  • هدف کمپین: افزایش سطح آگاهی مخاطب نسبت به رده محصولات آشپزخانه، و تاکید بر آسایش خاطر خانواده با محصولات استیل البرز بود.

پروژه عکاسی استیل البرز

 

راه‌حل ارائه شده توسط پرمون طرح:

در همکاری موثری که در حوزه دیجیتال مارکتینگ با برند استیل البرز داشتیم، سعی کردیم تا با فاصله گرفتن از فضای غیرواقعی و دکوراتیو تبلیغاتی مرسوم  و همچنین با درنظر گرفتن چالش مشتری و ایده‌پردازی هدفمند، به تولید محتوای ویدیویی بپردازیم. حاصل این پروژه، ویدیوی تبلیغاتی است که مشاهده می‌کنید. علاوه بر این ویدیو، عکاسی هم بخشی از نتیجه همکاری پرمون طرح و استیل البرز بود. به زودی آن‌ها را با شما به اشتراک می‌گذاریم. در این ویدیوی تبلیغاتی و مجموعه عکس‌ها سعی کردیم تا با تاکید بر آسایش خانواده، در فضایی کاملا انسانی به معرفی تنوع محصولات و تاثیر آن در زندگی بپردازیم. در این ویدیوی تبلیغاتی که صفحه‌های رسمی استیل البرز در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد، سعی کردیم تا بر همکاری خانواده در آشپزی تاکید کنیم.