آژانس تبلیغاتی پرمون طرح "تازنده و سرزنده"

آرم آگهی بانک صادرات : تسهیلات ویژه پزشکان، وکلا، مهندسین و موسسات حسابرسی

آرم آگهی بانک صادرات یکی از نمونه کارهای شرکت تبلیغاتی پرمون طرح در راستای ساخت این نوع آگهی است که در خرداد 1399 تولید و در تیرماه سال 1399 منتشر شد.
چنانچه شما هم قصد طراحی و ساخت آرم آگهی برای کسب و کار خود را دارید، میتوانید به سایت پرمون طرح مراجعه کرده و یا با شماره 88623092 تماس بگیرید.

گام نخست: کانسپت آرم آگهی بانک صادرات

یک بریف کلی در خصوص جزئیات طرح اهدای تسهیلات به پزشکان، وکلا مهندسین و موسسات حسابرسی برای تولید موشن گرافیک آرم آگهی از سوی این بانک ارائه شد. با جلسات متعددی که میان دو مجموعه شکل گرفت آن کانسپت کلی و موضوع آرم آگهی مشخص گردید.

گام دوم: طراحی آرت ورک

به دلیل کمی زمان با توجه به کانسپت اولیه چند آرت ورک از سوی تیم خلاقیت آژانس تبلیغاتی پرمون طرح، طراحی شد و در اختیار بانک صادرات قرار گرفت که از میان طرح‌های ارسالی، آرت ورک زیر انتخاب و بر مبنای آن آرم آگهی طراحی شد. نگرش کلی این طرح گشایش درب به سوی نور، امید و موفقیت با نمایش بخشی از لوگو بانک صادرات با شعار “بانک صادرات راهگشای موفقیت شما” بود.
آرم آگهی بانک صادرات

گام سوم: ساخت آرم آگهی

در نهایت با تایید طرح آرت ورک فوق، تیم تولید آرم آگهی نهایی را طراحی و در اختیار این بانک قرار داد. این آرم آگهی در تیرماه سال 1399 در شبکه‌های سراسری پخش شد.
اگر قصد طراحی و ساخت آرم آگهی برای کسب و کار خود را دارید با ما با شماره 88623092 تماس بگیرید.